Fy satfläsk...

Okej mina sömnproblem börjar gå mig på nerverna. Ska aldrig mer omedvetet lyckas vända på dygnet, ALDRIG(kommer visserligen säkert bli så igen men kan ju säga det iallafall). Men igår när jag vaknade va så hade jag över 39 i feber och typ ingen röst och taggtråd i halsen. Så sov i stortsett hela dagen. Vaknade när Thuresson kom och lade sig, men då kunde jag inte somna igen så gick upp istället ca 00,00. Kom ju då på den briljanta idén om att jag skulle uppdatera min gamle blogg istället för att nöta skyrim i typ 6-7 timmar. Men den fanns ju som i förra inlägget inte kvar så gjorde en ny, och inte nog med det.. jag började med stilmallar och kodmallar och det ena med det tredje, som jag varit väldigt bra på förr under skoltiden. Men det var tydligen då. För just nu så blev min bloggsida tillslut rosa grå vit och eh lite svart.. varav en ruta jag ville ha försvann så just nu ser den äckligt icke professionell ut, men kan även tillägga att jag suttit med alla koderna hela natten och tycker jag gjort ett bra jobb so far ändå men den kommer bli läcker..en dag när jag orkar ta tag i detta igen.
Nåväl Thuresson ska snart upp om cirkus 10 minuter och så sitter jag här, galet men tänkte se om jag orkar vara uppe hela dagen och sedan lägga mig i någorlunda tid ikväll. Men förmodligen kommer det inte gå så bra men alltid värt ett försök.
Snart dags att börja dansa igen för denna terminen, dom går så fort. Och förhoppningsvis ska Therese hoppa in denna halvan på året, kan inte bli annat än success!
Och denna dag som nu gryr snart ska jag träffa Adina fina och ta en kopp uuuuunderbart god karamellatte på café viskan, MUMMA så god är den, kan jag starkt rekomendera. MUMS.
Så so far so good. Ska väl skriva mer senare under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback